Alla inlägg under augusti 2013

Av Jessica - 1 augusti 2013 10:49

Försöker få tag i de sista solstrålarna så här mot slutet av semestern. Molnen gömmer solen. Det blåser. Jag vill så gärna suga i mej ljuset så jag ska orka vintern....Jag talade med min nya chef nyss. Jag ska få en annan tjänst en den vi tänkt från början. Nu får jag en "riktig tjänst"som fförskollärare med avdelningsansvar! Olika händelser har fått mej hit och jag ska inte svika. Ska bli roligt och känns mer tryggt än att vara "resurs" på förskolan. Kände mej lite degraderad faktiskt. Jag har sista dagen på gamla jobbet och tror att de förväntar sej att jag lämnar godis efter mej. Så idag ska jag väl åka och handla lite sånt. Solen är ju ändå inte här... Kanske lilla sonen vill leka lite i leklandet...Ska fråga honom srn. Han har sovmorgon idag....Jaha. Nu måste jag väl gå in och blanda min proteindrink jag numera "lever av" (förutom några latte) tills jag fått ner vikten lite. Jag har lyckats få ner åtminstone 2 kilo. Det är långt kvar. 10 kilo. Srn ska jag verkligen inte hamna i den här sitsen igen. Åtminstone ska jag försöka att motstå alla onödiga kalorier. Sockret. Tittar upö mot himlen. Grått. Här sitter jag i bikini med Jenny Strömstedts sommarprat i lurarna och hoppas på sol... men icke! Tre semesterdagar kvar. Imorgon kommer en kompis från Sundsvall som ska söka jobb här. Han ska sova över. På lördagen drar jag och sönerna till Parken Zoo. TROTS att jag EGENTLIGEN inte vill dit pga hur de behandlade sina djur... min son vill gärna besöka "Dinosauriernas värld" - så vi åker. Det är trots allt slutet på semestern. Jag har bara badat två gånger i år. Kanske blir det några fler. Nu ska jag iaf dricka nin drink. Lev väl.

Presentation


Välkommen! Är en energisk 3-barnsmamma, med tre nackoperationer i bagaget... Lever ett hyfsat bra liv,trots smärtor. Tränar genom stavgång med bungypumpstavar. Ridning är min stora passion, trots allergi. Rider på ryska basjkirer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om det vore val idag, vilket parti skulle du rösta på då???
 Feministisk initiativ
 Vänstern
 Moderaterna
 Centern
 Sossarna
 Piratpartiet
 Kristdemokraterna
 Sverigedemokraterna
 Folkpartiet
 Pensionärspartiet
 Junilistan
 Något annat bättre parti som kommer snart
 Inte rösta alls, strejka på sofflocket

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards