Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Jessica - 30 januari 2011 00:52

Jag har umgåtts med mina tre barn, 4.5 år, samt    11 och 16 (de äldsta fyller 11 resp 16 nu i mars). Vi åt middag (jag tog p´lankstek, mmmm, gott!) Min Lillebror var med, hans tjej och min äldste sons kompis. Alla åt bra och blev mätta.


Åkte hem och spelade med andra ord. Alla var med, och det var roligt, verkligen! Fick mersmak, detta är något man borde göra oftare. Barnen kan ju vara med, vi vuxna umgås, tar ett glas vin, vi kan ta ost och kex och vin next time =)


Nu sover lilla sonen i sin fina nyinköpta säng. Hoppas nu det går vägen att sover där inne i sitt fian rum nu bara. Kommer självklart sakna honom, hans mjuka varma kropp bredvid mej, men han börjar ju bli stor, så...  Plutten min.


Slappdag imorgon, men dotter ska jobba, och stora sonen med kompis kanske vaknar super ´tidigt, but hope not. Vi ska ia ringa de nya vännerna i Wangi Wangi Australien imorgon fm.


Sov gott.

Lev väl!

Presentation


Välkommen! Är en energisk 3-barnsmamma, med tre nackoperationer i bagaget... Lever ett hyfsat bra liv,trots smärtor. Tränar genom stavgång med bungypumpstavar. Ridning är min stora passion, trots allergi. Rider på ryska basjkirer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om det vore val idag, vilket parti skulle du rösta på då???
 Feministisk initiativ
 Vänstern
 Moderaterna
 Centern
 Sossarna
 Piratpartiet
 Kristdemokraterna
 Sverigedemokraterna
 Folkpartiet
 Pensionärspartiet
 Junilistan
 Något annat bättre parti som kommer snart
 Inte rösta alls, strejka på sofflocket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards