Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Jessica - 2 augusti 2009 13:05

Tjo! Vi sov ganska bra i natt, trots jäkla liv på raggaregrannarna och en Bille som gallskrek vid halv tre på natten... Sen var det någons billarm som tjöt utan uppehåll från halv fem. Var tvungen att ta en insomningstablett. Annars skulle jag aldrig orkat med denna dag. Vi kom iväg hyfsat i tid. Vi beställde sol och fick den! Underbart! Stora vita puffar av moln lite runt omkring, men inte på oss. Jippi! Bille var akut trött men skulle INTE sova men DET tyckte mamma, och hon vann. Nu ligger han i vagnen. När han vaknar ska han få leka som han aldrig gjort förr! Toppen! Tur vi fick med vädret! Bilder kommer läggas upp på mitt space. Jag tycker det är så krångligt att få in bilder här, gaf om det är många... Så välkommen till citronbanan.spaces.com och kolla in bilderna. Om ni vill. Det är ganska många. Jag är galen i att fotografera:-) ... Lev väl.

Presentation


Välkommen! Är en energisk 3-barnsmamma, med tre nackoperationer i bagaget... Lever ett hyfsat bra liv,trots smärtor. Tränar genom stavgång med bungypumpstavar. Ridning är min stora passion, trots allergi. Rider på ryska basjkirer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om det vore val idag, vilket parti skulle du rösta på då???
 Feministisk initiativ
 Vänstern
 Moderaterna
 Centern
 Sossarna
 Piratpartiet
 Kristdemokraterna
 Sverigedemokraterna
 Folkpartiet
 Pensionärspartiet
 Junilistan
 Något annat bättre parti som kommer snart
 Inte rösta alls, strejka på sofflocket

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards