Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Jessica - 9 augusti 2009 11:00

Vaknade till strålande sol även denna morgon. HÄRLIGT! Tänk hur kallt och regnigt sommaren startade, och nu närapå medelhavsväder.

Imorgon skall jag "jobba" lite med föreningens grejer. Ska gå igenom uppgifter för enerigdeklarationen och lite annat. Hoppas O inte glömt att han skall ha Bille-killen bara...Liiiite jobbigt att ha med sej honom då man ska sitta stilla på ett litet kontor...

Idag skall vi ta oss ut i solen och bara njuta. Stranden. Leka, fika och umgås. Dottern jobbar. (Duktig tjej!)

Inskolningen på dagis startar på tisdag. Sedan blir det jobb torsdag, fredag, lördag och söndag. Vädret skall tydligen bli lite svalare till veckan, så det kanske inte gör så mycket att jag skall jobba då. Tisdag och onsdag är superkorta inskolningsdagar så då kan jag och Liten ta med Storebror och bada.

Jag skulle vilja ha en månad till med detta väder ledighet! (Vem vill inte det?) Nu måste vi börja ställa om oss till rutiner, sova i tid, äta i tid, handla middagsmaten några dagar i förväg, planera skolarbetet lite osv. (Jag har fått tag i en bok som kommer i veckan, alltid något. Nu måste jag hitta en fågelbok, sedan är jag nog fit for fight...)

Ha en underbar dag!

Jag ska iväg om en stund med mina go'killar. Bille sitter bredvid nu och tvingar mej att leka med småbilar...Jag skall packa korgen och kylväskan, vagnen, gossetäcket och badkläder för en dag på stranden. Svenska sommaren kan vara riktigt fantastisk!!!

Lev väl.


Presentation


Välkommen! Är en energisk 3-barnsmamma, med tre nackoperationer i bagaget... Lever ett hyfsat bra liv,trots smärtor. Tränar genom stavgång med bungypumpstavar. Ridning är min stora passion, trots allergi. Rider på ryska basjkirer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om det vore val idag, vilket parti skulle du rösta på då???
 Feministisk initiativ
 Vänstern
 Moderaterna
 Centern
 Sossarna
 Piratpartiet
 Kristdemokraterna
 Sverigedemokraterna
 Folkpartiet
 Pensionärspartiet
 Junilistan
 Något annat bättre parti som kommer snart
 Inte rösta alls, strejka på sofflocket

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards